به نیمه­ های سال ۱۳۹۹ در شرایطی نزدیک می­شویم که کشور عزیزمان با تجربه بحران­های متعدد هم زمان و پیاپی، با حجم فزاینده مشکلات روانپزشکی دست و پنجه نرم می­کند. این در حالی است که افق نامشخص بحران کرونا و مشکلات  اجتماعی اقتصادی با خلق فضای ناامیدی پرداختن به بحران­ها را پیچیده ­تر ساخته است.  در این میان کودکان و نوجوانان و خانواده­ های آنها از آسیب ­پذیری خاصی برخوردارند.

به رسم معمول انتظار می­رود که انجمن روانپزشکی کودک و نوجوان ایران ـ علیرغم تنگناهای موجود ـ همایش سالانه خود را که همواره فرصتی برای به روز رسانی اطلاعات علمی و تجدید دیدار بوده است به صورت مجازی برگزار نماید. به همین منظور کمیته ­ای به عنوان کمیته همایش تشکیل شده و مقرر گردید که هماهنگ با دستورالعمل­ های جدید وزارت بهداشت، دهمین همایش سراسری روانپزشکی کودک و نوجوان ایران به صورت مجازی در تاریخ های ۶، ۱۳، ۲۰ و ۲۱ آذرماه سال ۱۳۹۹ (صبح و عصر، در هر نوبت دو پنل یک و نیم ساعتی) برگزار گردد. اگر چه محدودیت ­های زمانی و مجازی بودن همایش امکان تعامل و استفاده کامل از فرصت همایش را سلب می­کند، مع ­الوصف تلاش خواهد شد که در حد امکان از این فرصت با تنوع بخشیدن به برنامه­ های همایش بهره لازم برده شود. سخنرانی توسط چهره­ های علمی شاخص بین­ المللی و ارائه مطالب آموزشی از پیش ضبط شده (علاوه بر برنامه­ های رسمی همایش) از جمله اهداف کمیته همایش است.

 

جهت مشاهده برنامه اینجا را برنامه روز اول (صبح و عصر)، برنامه روز دوم (صبح و عصر)، برنامه روز سوم (صبح و عصر) و برنامه روز چهارم (صبح و عصر) کلیک کنید.

 

لینک مستقیم پرداخت (جهت دریافت امتیاز بازآموزی):

روز اول (صبح)= https://ppng.ir/d/NhJk        روز اول (عصر)= https://ppng.ir/d/66ZT

روز دوم (صبح)= https://ppng.ir/d/QcE1      روز دوم (عصر)= https://ppng.ir/d/b2B7

روز سوم (صبح)=https://ppng.ir/d/dcu7      روز سوم (عصر)= https://ppng.ir/d/hquR

روز چهارم (صبح)= https://ppng.ir/d/vffJ     روز چهارم (عصر)= https://ppng.ir/d/82Fm

 

** توجه: حتماً جهت کسب امتیاز بازآموزی لازم است در سایت آموزش مداوم ثبت نام نمایید.

 https://www.ircme.ir/App_Web/(User)/(Manager)/(Center)/Plan/List.aspx?CenterID=152&Mode=Plan&Category=Webinar

 

لینک مستقیم پرداخت (جهت شرکت در وبینار/ بدون امتیاز بازآموزی) 

اخذ گواهی شرکت در همایش و گروه های غیرپزشکی و سایر علاقمندان: https://ppng.ir/d/P9vW

 

** لینک حضور در وبینار: https://www.skyroom.online/ch/nbml/conference

در صورت مشکل برای ورود به اسکای روم در روزهای برگزاری همایش با تلفن پشتیبانی: ۰۹۳۰۴۸۴۷۹۰۵ تماس بگیرید.

 

توجه: برای دانلود اسلایدهای سخنرانان میتوانید به قسمت همایش سایت (در حال برگزاری) مراجعه کنید. همایش ها – انجمن روانپزشکی کودک و نوجوان ایران (iacap.ir)